piątek, 17 czerwca 2016

Zakupy kosmetyczne

Pogoda stroi sobie żarty. Wczoraj zanim wyszłam z małym na spacer, wyszłam przed dom żeby sprawdzić jak jest na dworze. Było ciepło więc z radością ubrałam sukienkę. Kiedy już wyszliśmy okazało się, że musimy zawrócić i się przebrać w coś cieplejszego, a potem... oczywiście było za ciepło. A Matka Natura na to patrzyła i zwijała się ze śmiechu...

Dziś nowości, które pojawiły się w mojej kosmetyczce w ostatnim czasie.


Saszetka Biovaxu do włosów suchych i zniszczonych - nie mogłam się powstrzymać widząc ją za złotówkę w Lidlu ;)

Zmywacz do paznokci - kupiony bo jakiś był potrzebny

Pędzel do różu ECOntur kupiony w Hebe; niestety kartonik wylądował w koszu

Sylveco Lipowy płyn micelarny - w końcu mam i ja, póki co się sprawdza

Receptury Babuszki Agafii Balsam na kwiatowym propolisie nr 3 - kupiłam go z myślą o myciu nim włosów

Sun Ozon Kids spray przeciwsłoneczny 50+ - mój zeszłoroczny ulubieniec

Latopic Emulsja do ciała

A teraz druga część zakupów z promocji Rossmanna (pierwsza część tutaj):
Wibo Juicy Color lipstick 
Wibo Multitask Lip Primer
Alterra pomadka do ust rumiankowa

Killys odżywka do paznokci Bomba Witaminowa
Wibo Nail Spa peeling z aloesem i witaminą E
Wibo Nail Spa Odżywka bambusowa

Miss Sporty Clubbing Color Quick Dry
Rimmel by Rita Ora  nr 400 Tangerine Tent
Wibo Granite Sand - niestety dostał się w łapki mojego synka i miał niemiłe spotkanie z podłogą więc się nim nie nacieszyłam


Oprócz tego co widać kupiłam jeszcze maskę Biovax Złote Algi & Kawior i cień Maybelline Color Tatoo  nr 15-Endless Purple ale zapomniałam o zdjęciach ;)



A jak wasze zakupy?
U was też taka ponura pogoda? :(



Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Miałam ten płyn lipowy z sylveco, podoba mi się bardzo ten pędzel

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te saszetki Biovaxa. Ja mam mnóstwo masek i odżywek do włosów a części z nich nie używam bo się okazało że moim włosom nie pasują. Dzięki takim saszetkom nie wyrzuca się pieniędzy w błoto :)
    O lipowym micelu słyszałam już dużo a pomadkę rumiankową z Alterry bardzo lubię, czyżbyś kupiła ją na rzęsy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten płyn z Sylveco - nie dość, że skuteczny to w dodatku delikatny. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. I didn't know this brand, dear, but this product sounds amazing!

    I'm a new follower. Can you follow me back? :)

    NEW GET THE LOOK POST | The Classic Blue Wedding
    ×Pieces Of Me, Blog
    ×@mgouveiaa, instagram
    ×Facebook Official Page

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta wersja Biovaxu jest moją ulubioną maską, ciekawe czy się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam saszetki już wcześniej i sprawdzała się świetnie :)

      Usuń
  6. Miałam ten balsam nr 3 i też używałam do mycia;) Jestem wielką fanką wydajności a tu niestety się zawiodłam, taka duża butla a znika bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to chyba wszystkie odżywki używane do mycia kończą się szybko. Jakby nie patrzeć, przy myciu zużywany ich trochę więcej ;)

      Usuń

Czytam

Copyright © 2016 Laboratorium Sayaki , Blogger