wtorek, 23 lutego 2016

Bioelixire Argan Oil szampon zwiększający objętość - recenzja






Szampon kupiłam bo przyciągnęła mnie etykietka "Cena na do widzenia". Na początku w ogóle nie zwróciłam uwagi na to, że ma zwiększać objętość. Dopiero przy przepisywaniu nazwy to zauważyłam więc opóźniłam publikację recenzji o dodatkowe kilka testów. Czy szampon się sprawdził na mojej wrażliwej skórze głowy?











OPIS:
Argan Oil Volumizing Shampoo - szampon zwiększający objętość z olejkiem arganowym z dodatkiem oleju lnianego, protein jedwabiu i filtrów UV.  Delikatnie myje włosy, pozostawiając je błyszczące i jedwabne. Wspaniale zwiększa objętość włosów, działa antyutleniająco i ochronnie. Idealny dla zniszczonych, delikatnych i matowych włosów.

SKŁAD:
 Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Argania Spinosa Kernel Oil, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Linum Usitatissimum Seed Oil (Linum Usitatissimum (Linseed) Oil), Polyamide-2, C.I. 14700(FD&C RED 4), Methylisothiazolinone, C.I. 19140 (FD&C YELLOW 5), Hydrolyzed Silk, C.I. 42090 (FD&C BLUE 1)

substancja myjąca
substancja potencjalnie szkodząca
antystatystyk, olej lub proteina


Końcówka to barwniki i konserwanty. Przyznaję, że przy wyborze szamponu zwracam zwykle tylko uwagę na to, jakie zawiera detergenty. Szampon ma dla mnie po prostu myć i nie podrażniać. Ten skład określiłabym jako słaby - wszystko co dobre ma za zapachem. Sama woda z detergentami i solą ;P

Analiza w oparciu o kosmopedie. W razie błędów proszę o zwrócenie uwagi :)

KONSYSTENCJA & ZAPACH & OPAKOWANIE:
Szampon ma konsystencję żelową. Pachnie... męsko. Jak jedwab. Butelka jest ciemna, nie widać ile produktu zostało ale przynajmniej wygodnie się ją trzyma pod prysznicem :)



DZIAŁANIE:
Niestety... nie domywa oleju... Często musiałam umyć głowę dwa razy.Do tego włosy szybciej się przetłuszczały. Drugie niestety - podrażnia. Przy regularnym używaniu dostałam łupieżu. Lekko wysusza włosy ale da się przeżyć bez odżywki :) Co do zwiększania objętości - jednak nie udało mi się sprawdzić prawdziwości tej obietnicy producenta. Po prostu nie narzekam na brak objętości, a ten szampon zadziałał u mnie jak większość innych ;)


PODSUMOWANIE:
Szamponu nie polecam wrażliwcom i osobom oczekującym nawilżenia. Do zwiększenia objętości też istnieją dużo lepsze produkty. Niestety, szampon się nie spisał.

OCENA: 
2/5

1 komentarz:

  1. kiedyś go używałam gdy moja skóra głowy była ok. ale teraz już bym nie mogła bo jest zbyt oczyszczający i wysuszający.

    OdpowiedzUsuń

Czytam

Copyright © 2016 Laboratorium Sayaki , Blogger