czwartek, 28 maja 2015

Liebster Blog Award

Hej! Dostałam kolejne dwie nominacje więc dziś odpowiem na pytania :)



Najpierw pytania od: lawendowepiora.blogspot.com

1. Chciałaś się kiedyś obciąć na chłopczycę i dlaczego?
Nie

2. Jaki jest twój ulubiony współczesny wykonawca?
...hmmm... słucham głównie zespołów i właściwie nie jestem w stanie wybrać :D

3. Jaka jest twoja ulubiona kuchnia?
Japońska i chińska

4. W jakim kolorze pokoju czujesz się najlepiej?
Zielonym i pomarańczowym

5. Podobają Ci się afrykańskie loczki?
Tak chociaż wiem, że mi by nie pasowały ;)

6. Najlepsza pora na czytanie książki?
Każda. KAŻDA.

7. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Nie

8. Wolisz herbaty ziołowe czy owocowe?
Wolę herbaty czyli herbaty ale jeśli muszę wybierać między tymi herbatkami to wybieram owocowe ;)

9. Lubisz pomadki bezbarwne czy kolorowe i dlaczego?
Bezbarwne, zbyt często mam za suche usta na kolor

10. Twoje ulubione miejsce na wakacje?
Goniądz nad Biebrzą, gdzie odbywa się festiwal Rock na Bagnie ^ . ^

11. Zamierzasz używać w przyszłości kremów przeciwzmarszczkowych czy godnie się zestarzeć?
Nie uznaję czegoś takiego jak "godnie się zestarzeć" czyli zapuścić. Te kobiety, o których się mówi, że się godnie starzeją przecież o siebie dbają. Jeśli nie to raczej mało kto o nich mówi, że starzeją się godnie a raczej że się zapuściły... Staram się pielęgnować moją cerę najlepiej jak się da także pod kątem przeciwzmarszczkowym (tak drogie panie, przeciw znaczy zapobiegawczo a nie kiedy jesteśmy pomarszczone jak po długiej kąpieli bo wtedy to już nic nie pomoże)


A teraz pytania od: lustlure.blogspot.com

1. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? 
Sukienka
2. Jaki typ literatury preferujesz?
Fantasy i Sci-fi
3. Na jaki kosmetyk do pielęgnacji włosów byłabyś w stanie wydać najwięcej?
Odżywka do skóry głowy

4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 

Tak, jestem w związku, który właśnie dzięki takiej miłości powstał :)

5. Kawa czy herbata? A może coś innego? 
Herbata (patrz: nazwa bloga :D)

6. Chciałabyś mieszkać w innym kraju niż Polska? Jeśli tak, to w jakim?
Tak, gdziekolwiek gdzie nie jest ciągle bardzo zimno albo ciągle bardzo gorąco. Gdybym miała spory dochód mogłaby to być Japonia albo Korea Południowa

7. Dlaczego założyłaś bloga? 
Bo miałam taki kaprys i milion pomysłów na nazwę xD No i chciałam się bardziej zmotywować do pielęgnacji włosów i dzięki blogowi na bieżąco kontrolować ich zmianę

8. Jaki był Twój najgorszy kosmetyczny bubel?
Płyn do higieny intymnej Facelle

9. Lubisz gotować? Masz swoje popisowe danie?
Lubię gotować. Popisowe danie... hmmm... może gyoza? Jeszcze nikt nie narzekał ani nie zostawił choćby pół pierożka (z pierwszej porcji, po trzeciej już można mieć dość) kiedy to podawałam na obiad... No i to jedno z moich ulubionych dań. A wszystko zaczęło się od japońskiej dramy... :D

10. Byłaś kiedyś na festiwalu muzycznym? Jeśli tak, to na jakim?
Tak, byłam pare razy na Woodstocku, na dwóch edycjach Rocka na Bagnie. Szanty też się liczą? Albo Dni Kultury Młodzieżowej organizowane corocznie w moim rodzinnym mieście? Zawsze przed wakacjami mamy z siostrą plany na tyyyyle festiwali a ostatecznie nam to nie wychodzi bo albo pieniądze (no,na bułkę by się przydało mieć chociaż) albo jakiś jest w tym samym czasie co inna impreza... Kurczę, nie mogę sobie przypomnieć czy jeszcze jakieś festiwale były...

11. Zostajesz zesłana na bezludną wyspę i możesz zabrać ze sobą tylko jeden kosmetyk pielęgnacyjny. Co by to było? 
Waham się między olejem a mydłem. Rośliny tam na pewno będą więc mogę sobie zrobić toniki i płukanki o ile znajdę słodką wodę. Czy na tej bezludnej wyspie są rośliny, które można wykorzystać jako szampon? Zakładam, że do mycia coś bym wymyśliła więc wybieram jakiś niekomedogenny olej, którego użyłabym do twarzy i włosów.




No to tyle. Nie nominuję nikogo ponieważ już wcześniej brałam udział w zabawie.


Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Alez przyjemnie to sie czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię gotować, ale pierwsze słyszę o czymś takim jak gyoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie pyyyszne pierogi <3 Polecam spróbować :D

      Usuń
  3. Też uwielbiam kuchnię japońską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie idealne miejsce na spędzenie wakacji to góry

    OdpowiedzUsuń
  5. super dzieki temu mozna Cie lepiej poznac :) mnie blog tez motywuje :) miłosc os pierwszego wejrzenia - szczesciara!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym najchętniej całe wakacje spędziła w Białce. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie "godnie się zestarzeć", to nie poddawać się "poprawiającym wygląd" operacjom i zabiegom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z pytaniami o najlepszą porę na czytanie i o obcięcie włosów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytanie zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń