środa, 20 maja 2015

Dzień dla włosów: Mycie odżywką i ocet jabłkowy

Witam! Miał być post o maseczce do twarzy ale miałam ciężki tydzień i nie wyszło. Dzisiaj odebrałam paczkę od Kasi i już się zachwycam <3 Zdjęcia zawartości pojawią się w piątek/sobotę bo w piątek przyjedzie mój luby z ostatnimi kosmetykami, jakie w tym miesiącu mogę kupić ;P Przysięgam, że w czerwcu kupię coś tylko jeśli będę bardzo tego potrzebować albo naprawdę naprawdę mnie zachwyci skład albo opinie :D Jednocześnie apeluję do drogerii: dajcie odpocząć mojemu portfelowi ;)


Od poniedziałku do dzisiejszego poranka byłam u mamy. Nie brałam żadnych kosmetyków do włosów, jedynie olej z pestek winogron do twarzy. Włosy umyć jednak musiałam.

Umyłam włosy odżywką Ziaji z ceramidami. Następnie spłukałam je płukanką z octu jabłkowego, a na długość nałożyłam tą samą odżywkę z kropelką oleju z pestek winogron.


Efekt: moje włosy mają już dość oleju :D Muszę je porządnie oczyścić i nakarmić proteinami. W następnym Dniu dla włosów będzie więc pewnie laminowanie albo maska proteinowa...

Skóra głowy początkowo była zachwycona płukanką ale pod wieczór już mnie swędziała :(


Za mną kolejne cięcie. Ostatni raz tak krótkie włosy miałam w dzieciństwie kiedy dopiero zapuszczałam...



A jak tam wasz dzień dla włosów?



Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. chciałabym miec juz takie długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem sie połapać w tych proteinach, nawilzaczach, olejach. Nie wiem kiedy i co nakładać. Na jakiej zasadzie Ty to ogarniasz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu trzeba ogarnąć obserwując swoje włosy. W wielkim skrócie to tak: jeśli się puszą to daję olej, jak przesadzę z olejem to proteiny, a jak są suche to nawilżacze i zabezpieczenie olejem :D

      Usuń
  3. Przyznam szczerze moja aktualna pielęgnacja jest tylko dwu etapowa (i to nie zawsze) mycie + odżywka w spreju. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasem widzę, że mam za dużo olei, wtedy sięgam po proteiny, a wcześniej oczyszczam i jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę spróbować mycia odżywką, do tej pory się nie odważyłam ^^

    OdpowiedzUsuń

Czytam

Copyright © 2016 Laboratorium Sayaki , Blogger